2010. szeptember 6., hétfő

levelek

Mást sem teszel, csak adsz
Már eddig többet kaptam Tőled mindenből, mint amit reméltem
Szeretném, ha elfogadhatnám

2010. augusztus 25. 21:13 írta, :


Nem tudom, így van-e. Ha Te így látod, az nekem határtalan boldogság. És Neked szeretném adni, amim csak van.

-- Eredeti üzenet --
Feladó: Tünde Fogas
Címzett: hungarus@citromail.hu
Elküldve: 2010. augusztus 25. 20:58
Tárgy : Re: Re: Ferinek


A Te Lelked a legszebb a világon

2010. augusztus 25. 20:43 írta, :


Remélem van még bennem tartalék. Kell, hogy legyen. De ez Tőled nem független. Minél többet adnak a szeretetből, annál több lesz belőle. És én nem keveset kaptam.

-- Eredeti üzenet --
Feladó: Tünde Fogas
Címzett: hungarus@citromail.hu
Elküldve: 2010. augusztus 25. 20:39
Tárgy : Re: Ferinek


Ezt két és fél hónapja bizonyítod
És még mindig tudod fokozni
Szeretsz engem

2010. augusztus 25. 20:32 írta, :

Szeretlek

-- Eredeti üzenet --
Feladó: Tünde Fogas
Címzett: hungarus@citromail.hu
Elküldve: 2010. augusztus 25. 20:28
Tárgy : Ferinek


Nem tudok írni
Lehetetlen szavakba önteni, azt az érzést, amit okoztál

1 megjegyzés:

  1. Bálint Ferenc, a blog írója 2010. szeptember 6-án éjszaka örökre elhagyott bennünket

    VálaszTörlés